چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین همایش آشنایی با شیوه‌های تامین مالی و روش‌های جذب تسهیلات داخلی و بین‌المللی در روزهای 18 و 19 اردیبهشت در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری همایش "آشنایی با شیوه‌های تأمین مالی و روش‌های جذب تسهیلات داخلی و بین‌المللی" شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی تأمین مالی در کشور، ارایه روش‌های تامین مالی طرح‌های تولیدی به منظور ظرفیت‌سازی در بخشهای مختلف اقتصاد و نیز شناخت راه‌کارهای مناسب تأمین مالی جهت تسریع و تکمیل طرح‌های تولیدی و خدماتی، شناخت بازارهای مالی مختلف، آشنایی با انواع روش‌های تأمین مالی بر اساس نوع طرح سرمایه‌گذاری همچنین تعیین متغیرهای اصلی تسهیل و تامین مالی طرح‌های کوچک و بزرگ در ایران و بررسی تجارب داخلی و بین‌المللی در تامین مالی طرح‌ها است.

طهماسب مظاهری (رییس کل بانک مرکزی)، عباسی (وزیر تعاون)، پورمحمدی (معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد)، علیشیری (رییس سازمان سرمایه‌گذاری)، قضاوی(قائم مقام بانک مرکزی) و پرویزیان (مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران) سخنرانان این همایش هستند.

تأمین مالی در راستای اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله و اجرای اصل44، جایگاه نهادهای مالی در تأمین منابع مالی مورد نیاز، الزامات دسترسی و استفاده از منابع تأمین مالی و شیوه‌های تأمین مالی از جمله محورهای این همایش به شمار می‌روند.


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.efinance.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه همایش با شماره تلفن 4-22352142 تماس بگیرند.

کد خبر 49682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز